Thursday, January 7, 2010

new entry~

yuhuuu~

bob,jepon ngan aku kat padang ilsas tgk bola di suatu ptg...klaka2


hehe..dok kalut buat assignment Power E~
btw,lame x jumpe hakim.haha



ni la die antara org2 yg last minute buat keje power E..haha...fared,fatah ngan fareez.
aku dah siap dah tym ni..tp sblom tuh aku same je mcm diorg...standard ahh~

hahaha...aku pinjam spec aisyah cute..gile lah...aku kne post mcm tu sbb nk kne bg synchronized ngan warne die..pinky kot!
ni sume keje aisyah aaa nih..haihh...pasni nk buat satu la..sbb jauh2 dah x nmpk

haaaaaaaaaa.....ni la die aisyah cute!
die dah kaye..duit ytn die dah masuk!



haaa...that's all la kot..saje je update gamba skit2..mklum laa...cable nk transfer gambar dah ade dah..hehe..catch up with u guys later
bye~

No comments:

Post a Comment