Saturday, February 19, 2011

aku MARAH!!!!!

yuhuu~


yeahh...nk post ketidakpuasan hati nih!
ak tau ak dah lama x update blog....n still ak masih malass nk update!
TAPI!!!
nnti kalau mood nk mengarang blog tu dtg balik ak akan start update mcm dulu2....
nampak?? nampak??? 
haaa!!!!!

ok! ni nk bg quick update nih!
1)isnin nih ade test Power Quality! smpai skang aku xpaham sgt subjek nih...ok redah je nnti
2)pastu subjek eis ade projek yg tah pape aku tersangat lah x berminat nk buat...
3)then khamis dah kne anta draft thesis lagi skali! damn x bape nk bjalan progress thesis aku tuh...tp slamat la SV aku agak baik org nye..die rilek2 n sempoi skit..hahah! so xde la pressure sgt kan? hehe

haa tu je laaa kot so far....nnti aku update la kalau ade mnde2 yg best2
kalau ade yg dah malas nk bace blog aku nih sbb dah x mnarik~
LANTAK LA!
kalau nk singgah, SILA!
kalau xnk, eyh jangan laaa..singgah la lagi ek..hihihihi
nampak?? nampakk??? 
aku gurau je nih....stress study PQ xpaham2 nih
hahaha
all the best for me!


bye2!

No comments:

Post a Comment