Monday, August 3, 2009

h1n1

yuhuuu~

H1N1..........arini aku rse sgt cuak akan wabak h1n1 .....adoyaiii.
ni sbb mejar la ni...die kate kat klas td..katenye sume activity lua akan dicancelkan..aku training tyap2 hari volleyball bagai nk ghak.xkan nk cancel mcm tu je...ini tidak adil!!
aku tnye la knape mejar?then die kate sbb h1n1 nih ha....then bile mejar dah ckp mcm tu, aku pon dah x pk pasal volley sgt....ttbe je risau dijangkiti plak..tgk kiri kanan tym drive kete td nk balik amanah, rmai je yg pkai face mask demi menghindari jangkitan yg amat merbahaya ni....

jd d kesempatan ini,jom rmai2 kite mengambil langkah berjage2 dr awal sblom keadaan menjadi smakin kritikal....smoga aku ngan family ngan kwn2 ngan org2 lain dijauhkan dr nye....
aminn~


em....k la....japg ade klas kol 3 plak...nk amik eneryg sblom g klas...
so, jom kite tidoq...hehe

bye~

1 comment:

  1. eh..bkan xde klas ke after 12..
    g date ek..
    tu r..ak pun risau gak..at last..
    uniten declare gak official close..
    hahaha..cti lbey sehari je..!
    k la..but miss the volley en.?
    kan3x!
    --dr puspa--
    tumpang jap!

    ReplyDelete