Friday, August 28, 2009

home sweet home~

yuhuuuu~

em...yeahh!!!
korang2...nak habaq mai nih...la ni cheq baru ja sampai rumah kesayangan cheq kat aloqstaq...heee~
haa, td aku btolak dr uniten dalam pukol 11mlm laa...aku kali ni balik ngan abg aku [Lan]...slalunye aku kalau balik umah mmg dlm pakej...mest ade aku,abg aku, ngan adik aku [Barin]..
tp kali ni juz ade aku, Lan ngan mmber die 2 org....Barin xleh join sbb die ade test C-Prog esok...(killer subject tuh..haha..papepon Barin...GUDLUCK!)....xbest la bile balik tanpa Barin...sob3...
tp slalunye kitorg kalau balik kedah dr uniten mst amik 6 jam atau 5 jam...tp td kitorg smpai umah dlm mase 4 jam je...dammit...bahye tol...tp alhamdulillah la kitorg slamat smpai umah dengan selamatnya...amiinnn~...rushing kali ni bukan nye saje2...bermakne tau...sbb nk kejar mase untuk bersahur bersama Mama yg tersayang...hehe...dah lame ni x makan masakan ibu..cewah!...hehehe
k la, itu saje kot kali nih...mls nk pk pnjang..td drive non stop..naik pening dah kpale aku nih...haha

kawan2, aku nk ucapkan Selamat Bersahur d Rumah!! (bg yg ade d rumah la...aceceh..excited plak aku nih..mntg2 la ade kat umah...hehe)


later aku post lagi..bye2!

5 comments:

  1. ceh, ak salu sahur kt umah. x keco pon. hahahaha :))

    ReplyDelete
  2. hai bali...saya pun suke mknan mak...

    ReplyDelete
  3. hahahhaa......

    syiqin Sobri: ekeleh ko...bia laa...ko ingat sng ke aku nk balik umah nih...dah la duit minyak n tol provided~..haha...best duh sahur kt umah...yeahh

    mumu: tau xpe...best2..even simple..tp mcm dah stahun x balik...wakkakaka

    ReplyDelete
  4. ni kejar2 sbb nk bersahur ke? nk bersahur dgn makanan mama? heheheheh =P anak manje~!!

    ReplyDelete
  5. hahaha...iskk...bukan anak manje la....
    saje je nk blagak kat sume org...sbb x pnah sahur kat umah....
    (ayat cover)

    ReplyDelete