Thursday, August 27, 2009

problem~

yuhuuu~

haa....btol la mcm ape yg kwn2 aku bgtau, bile dah ade blog sendiri, mmg dugaan yg paling besar yg bakal kita hadapi ialah nk mengupdate blog ni haa....aduiyaiii...malas duh~....tp actually bnyk je mnde yg aku buat sejak kebelakangan ni..cewah....spt bla..bla..bla....cume x sempat nk update je....Actually xde mnde sgt pon....melainkan test2 yg sememangnya tidak diundang..haha...buhsan bile perlu study nih..kalau lepak2 aje mmg seronok laa..Tapi apakan daya,dah tanggungjawab sbg student kan?

em,actually...tujuan nk membebel kat blog pagi2 bute nih juz nk cte pasal problem yg aku hadapi lately..skang ni kan bulan pose..so of coz la kne sahur kan? haaaa, masalahnye skang...aku ni [BaloqLiat@Penyegan@Ketegaq] gile nk bgn sahur....haa...xtau laa....kalau sahur awal2 kang bgn pagi punye la lapo...nk minum pape mmg dah x sempat dah..sbb kalau bgn pg pon mmg tym azan suboh...(dlm hati rse cm naaak je buat2 x dengar azan suboh,then g curik2 minum air kat peti sejuk..lpas minum baru buat2 macam baru terdengar azan...haha...serabai gile perangai..haha)....tp skang aku ngan rumetku [nyamuk] tgh berusaha nk bgn sahur sblom suboh...dgn ade nye alarm clock yg mantap dr 3 buah hp...n satu lagi alarm from jam loceng nyamuk (walaupon sound die mcm bunyi alarm yg almost "uut"....em, sungguh sadis~)
doakan kitorg bg sahur utk hari2 yg berikutnye eh...kalau rajin kejutkan la kitorg...heee!

haaa.....2nd problem aku plak dari segi training volleyball...haaa..slalunye kitorg training tyap2 petang...tp captain kitorg dah setkan tym training d mane training kitorg akan djalankan setiap malam (Selasa, Rabu, Khamis).....gile lah...xbest duh men malam...sbb lpas buke pose mmg perut aku penuh...aritu ade main....aduyaii..baru men 10 minit dah penat gilos dah...haha...yg pasti dr awal training smpai la abih,aku asek sendawa je...bnyk kot angin bulan pose nih...hehe...xpe,lpas ni aku mkn skit je tym bbuke...bru leh men power skit...hehe....tp kalau nk men ptg snanye aku ok je...korg2 kalau ade nk men sports petang2 jgn lupe ajak aku skali eyh...hehe

emm...so far cenggitu jela kot...ade je lagi problem2 yg aku hadapi lately kalau nk cte kat cni...tp mcm mngantuk la plak kan?hehe...sbb td aku g alamanda lpas maghrib...ngan nyamuk ngan nadzirah...pehhh...terbaik ahh!!!
kitorg g mkn kat tempat feveret....KENNY ROGERS!!! sbb tu la ngantuk dah wlaopon agak awal lagi nih...hahaha~



k la, itu saje kot kali nih...hehe...have a nice weekend everybody!!!!

p/s: aku balik kedah wiken nih....yahuuu...best!!! sbb nk bukak pose ngan mama~

No comments:

Post a Comment