Monday, April 5, 2010

1st entry~

yuhuuu~

haaaa.....kawan2 skalian..meh nk habaq mai sat..
arini, ari 1st aku jd konon2 pekerja TNB...haha..tp x mcm pekerja pon, student lagi padahal..cewah..hehe

smlm aku dah plan nk tdo awal..so,aku tido la awal. tp masalah nye aku xleh nk tdo la plak..maklumla sblom ni dah terbiase stay up lewat mlm time final utk study+facebook.
on the way nk tdo tu aku godek2 la atas katil n aku rase2 la, aku mcm terlelap pukol 3.30 mcm tu.

then aku terjage la tym suboh sbb mak aku dah memekak2 dah kat telinga aku...namun begitu nafsu tidor ku sungguh la tegar! hahahhaa....aku tdo lagi...skali mak aku mngamuk bebel2 mcm2 ntah ape die ckp pon aku dah x dgr, aku pon terus la ke toilet...gosok gigi sambil mampu membuka mata sebelah je..haha

pastu sesudah settle bersiap sume aku pon g la kat opis TNB kat loqstaq tuh dgn penuh smgt LI..nk smpai sane cume 5 minit je kalau nek kete dr umah aku..kalau ngan moto xyah ckp la...kalau ngan jalan kaki??? MESTILA AKU TANAK!!!..hahhaa

sampai sane je aku kesipu2an xknal sape2...skali tgk ade sorg amoi nih..dak uniten jugak tp aku xknal name die...bile tego die td die kate name die Lim chia ying KOT.....panggil je lim.
kitorg due je dr uniten yg buat practical kat sne...tp yg buat practical kat sane bukan ade org lain pon...mmg ade kitorg due je..hahaha..tp layan jela, jd skema skit aku.haha

arini kitorg dah start blaja dah..aku kne blaja pasal planning cycle arini...mmandangkan lanning cycle ni agak pntg dlm TNB distribution, so mmg kne blaja jugak la..tp basic mnde alah nih ialah subjek power system la...ingatkan lpas final xyah nk pk pasal power sys dah..skali mcm kne further study plak...tp perasaan die agak lain kali nih..kalau dlm klas blaja mkalau x paham tuh mmg malas nk blaja skit la..tp bile kat tempat keje td..cheh, ttbe rase ingin tahu sgt tinggi...haaa...dah berubah nampaknye aku..proses pematangan kah? layann~

some of the poypic :


hahaha......agak poyo d ctu kan? ape2 aje..haha


planning cycle~


ni la die Lim Chia Ying tuh..die budak EE

time ni dah kol 4 dah..haha


itu sje untuk kali ini
bye!

3 comments:

  1. waaa....best2..=)

    ReplyDelete
  2. adoi... bace nie je pun dah pening. no wonder laa FiZi pressured when exam comes... haih...

    ReplyDelete