Thursday, April 1, 2010

yeay~!

yuhuu!

my final examination is over!!
ayat mcm struggle gile je..pdahal lepas exam DSP aritu ade gap 3 hari sblom last paper tau..itu pon dah mcm dah abih final..so bile baru je abih paper last td mcm x de rase gile2 abih exam la...bisa2 aja...but still, xpayah nk study! yeash!!!
barang2ku blom dipack lagi..ade bnyk gile lagi yg nk kne dikemaskan..mlas gile ouhh...tp xpe..aku still ade mase...sbb nye aku spatutnye kne balik esok pagi...itu plan asal aku..tp ttbe je adik aku nih ha...tergedik2 nk balik jugak..dah la die nye paper esok...mlm plak ade dinner ntah pape tah...rasenye dinner amanah tu kot...tp lantak lah...mls nk join...haha...
last2, ahad pagi la kot aku baru buleyh bertolak balik ke kedah...tp sedeyh ouh..xleh nk cuti lame..smpai2 je kat umah nanti, esokknye terus practical...huwaaaa!!
tp x ape~...layan beb!
k la...tu je...mngantok~

bye~

No comments:

Post a Comment